1 қаңтардан бастап бүкіл ел электрондық еңбек кітапшалары бойынша жұмыс істемейді-Еңбек министрлігі.

Қазақстандықтардың деректерінің қауіпсіздігіне электрондық үкімет жүйесінің сыртқы шлюзі жауап береді.

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Вице-министрі Светлана Жақыпова Үкіметтің бейресми жайларында  электрондық еңбек кітапшалары жүйесіне көшу ерекшеліктері туралы айтып берді, деп хабарлады Zakon.kz.

Еңбек министрлігінде бүкіл Қазақстан онлайн-жүйеге бар-жоғы екі айдың ішінде ауысып үлгеруі тиіс деп түсіндірді. Қағаздан цифрға көшу кезеңді түрде өтетіні белгілі болды. Айта кетейік, бұған дейін министрлік Қазақстанда 2018 жылдың соңына дейін еңбек кітапшаларын толығымен алып тастайтыны туралы ақпарат таратқан болатын..

«Бұл жерде біз бүкіл ел тек 1 қаңтардан бастап электрондық еңбек шарттарымен жұмыс істеуі керек деп айтпаймыз. Бүгінде пилоттық режимде шамамен 15 компания электрондық еңбек шарттарын жасасу барысында. Яғни, кадрлық іс жүргізу толықтай ақпараттық жүйеде жүргізіледі. Пилоттық режимде 15 компания – мысалы, ҚТЖ сияқты ірі компаниялар. Сондай -ақ, бізде ауысуға тілек білдірген 4 компания бар – соның ішінде Арселор Миталл, Қазақмыс, КазЦинк, онда кадр бөлімдерінің инспекторлары логиндер мен құпиясөздерді алды және біздің жүйемізде жұмыс істейді» – деп түсіндірді Жақыпова.

Ведомствоның мәліметінше, бүгінде барлық инфрақұрылым мен ақпараттық жүйе дайын. «Еңбек кодексіне өзгерістер енгізу туралы» Заң жобасын келісу ғана қалды, онда Еңбек Министрлігі еңбек шарттарының бір бөлігі бойынша өзгерістер енгізуді жоспарлап отыр. Пайдаланушылардың деректерінің қауіпсіздігі үшін «электрондық үкімет» порталының қорғау жүйесі жауап береді.

«Жүйенің қауіпсіздігі электрондық үкіметтің сыртқы шлюзі арқылы қамтамасыз етіледі, онда ұйымдар тікелей порталдық шешіммен жұмыс істейтін болады. Тиісінше, бүгінгі таңда сіз интернет-банкингті немесе электрондық үкіметті пайдаланғаныңыздай, ақпараттық қауіпсіздік қамтамасыз етілген» – деп қосты ол.

Жаңа жүйенің деректерімен кадрлар бөлімінің мамандары жұмыс істейтін болады. Бұл жағдайда процестердің көпшілігі автоматтандырылған, өйткені Министрліктің ақпараттық жүйесінде міндетті төлемдер аударылатын қазақстандықтардың барлық деректері бар.

«Бүгінде төлемдерді өңдеуді ұйымдастыру Еңбек министрлігінің ақпараттық жүйесінде қызметкерлердің барлық жеке деректері бақылауда, олардың міндетті төлемдері БЖЗҚ, МӘМС, әлеуметтік есептеулерге де аударылады. Яғни, қызметкердің ЖСН, аты-жөнін, тұрғылықты жерін, туған күнін және т.б. қолмен терудің ештемсінің жасаудың қажеті жоқ. Мұның бәрі автоматты түрде беріледі. Кадр бөлімінің инспекторына жүйедегі анықтамалықтан оның деректерінің сыныптамасының, яғни ол атқаратын лауазымын, не істеп жатқанын және, тиісінше, шарт бойынша шарттың жасалу мерзімін және, Шарттың мерзімі аяқталған болса, онда аяқталу мерзімін ғана таңдау ғана қалады» – деп қорытындылады Министрдің орынбасары.

Бұған дейін барлық жұмыспен қамтылған қазақстандықтар жөніндегі деректер келіп түсетін электрондық еңбек биржасы базасында қызметкердің профилін жүргізу және еңбек шарттарын есепке алу жүйесі құрылатыны белгілі болды. Еңбек министрлігінің өкілдері жұмыс берушілердің электрондық жеке істерін қалыптастыруға мүмкіндігі болады деп уәде берді. Жұмысқа орналасу кезінде адамдар құжаттар бумасын ұсынған кезде, оларды жеке деректерді өңдеуге әлеуетті қызметкерлердің келісімімен бірден бірыңғай қоймаға жіберу ұсынылады. Жауап ретінде жұмыс беруші куәландырылған электрондық ақпаратты, яғни цифрлық жеке істі қабылдайды. Болашақта белгілі бір ұйымдағы қызметкерлердің құзыретін онлайн-режимде растауға болады.

Ақпарат көзі: Zakon.kz